sööööndag

idag är så så trött, forvirrad och bakis att jag knappt vet vad jag heter. och att vara på en fest i en väldigt liten lägenhet där alla röker inomhus gör att man får ont i huvudet. så idag har jag spenderat dagen åt att kolla på repriser, ladda ner musik (limewire funkar äntligen!) och käkat ost (yes, bakis cravings kan vara skumma ibland). och jag har en uppsats att skriva. och en film att kolla på. united 93 kl 21.00 på trean. världens bästa film. jag har bara sett den en gång på bio och jag grät som om jag mist alla jag älskar. otroligt fin och sorglig film. handlar om det fjärde planet den 11 september. se se se!

nu måste jag sluta för jag vet knappt vad jag skrivit. hej!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 02:50:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0