löfterna

först tänkte jag fuck nyårslöften de håller man ändå aldrig men sen insåg jag att jag aldrig ens försökt. jag kan inte sitta här och säga att jag ska bli hälsosammare och ändå käka godis och jag kan inte säga att jag ska skaffa pojkvän men ändå bara sitta hemma och vara feg och vadå. tror jag att jag är med i nåt the bachelor pogram och snart kommer det in 15 hunkar i mitt rum som jag får peka och vraka bland. nej lena, skärp dig. i år ska jag vara realisktisk och tamejfan bevisa för mig själv att jag är grym. så, nyårslöfterna för 2009 är 1. lära mig spela ett instrument. funderar på typ ukulele. nån som vet hur mycket dom kostar? 2. sluta deppa. 3. skaffa pojkvän (haha, jag måste ju ha med den i år igen. vad skulle nyårslöften vara utan denna punkt? och tillskilland från andra år vet jag vem jag vill ha nu heheh).


Kommentarer
Postat av: puss

oh ja, nyårslöften ska man ha, mne gör man något åt dem? nejp. men(!) precis som du säger, 2009 ska bli ett bra år, verkligen! :D:D:D

2009-01-04 @ 13:54:41
URL: http://puss.blogg.se/
Postat av: Flora

mitt enda nyårslöfte är att skaffa pojkvän. lycka till flora säger jag bara.

2009-01-04 @ 15:53:48
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0