+ + + + +

jag har precis ägnat en timme åt att läsa den dåliga boken vi måste läsa i engelskan. eller ägnat och ägnat. slösat snarare. I dont understand a shit. inget av det jag läser fastnar. good luck på fredagens test som är relaterad till boken. får ta och läsa massa recensioner och försöka förstå. anyway. sleeptight.

ps. jag finns uppe på sthlm streetstyle nu. inte för att det är coolt eller så. jag har ju skickat in bilden själv. och jag har redan publicerat den i bloggen men. ändå liksom. där finns jag iallafall! ni får ju gärna röst om ni vill eller så. puss.

Kommentarer
Postat av: jasmine

ja, den är låten är så härlig! :)

2008-09-17 @ 07:22:19
URL: http://trallalalillamolntuss.blogg.se/
Postat av: Din stil

Hej!

Glöm inte att göra ett inlägg och puffa för din stil för att vara med i tävlingen och för att få många röster.

2008-09-17 @ 07:40:06
URL: http://dinstil.feber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0