pärlarmband och pigelin

usch allt har bara varit så jävla dystert på senaste tiden. och den här bloggen har blivit något jag inte alls är. jag är så  jävla mycket gladare och jag älskar färg. just nu är allt bara så jävla svart. jag har lust att göra bakgrunden i min blogg (allt det vita) till typ chockrosa eller något bara för att. jag är egentligen glad och positiv. jag älskar att skratta. just nu känns allt bara så himla jag-mår-dåligt-och-går-omkring-i-svarta-tights-och-stor-tee-och-tröst-äter-BJ. fyfan. jag ska vara glad och lyssna på TTA och äta frukt. jag saknar sommaren, mina 501or, festivaler och öl. inte klädd i svart och dricka vin som i lördags, usch det är inte jag (fast jag hade skitkul tjejer!!!). nej fan va jag svamlar och snackar skit. jag vet bara att jag nu vill sitta på ett tåg på väg mot värmlands skogar och arvika, drickades på en cola med johanna. jag vill ha en engångskamera och föreviga minnen. jag vet knappt vad jag tänker eller har skrivit. varningstecken! varningstecken! det är dags att sluta. rosa godnattpussar! eller nått i den stilen.


Illustration: Sofia Andersson

Kommentarer
Postat av: angelica

snälla gör det. alltså rosa backgrund. det skulle vara skitcoolt. haha. och jag saknar också sommaren. nu är allt mörkt och dystert, känns det som.. blää. ljusa tider vill man ha, tack! puss

2008-10-14 @ 17:37:19
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: amanda

gör som du känner för!

and i can see what you mean. men helt plötsligt så är dom här igen. Dom där ljusare tiderna!

2008-10-14 @ 19:49:31
URL: http://amandabod.blogg.se/
Postat av: elin.e

denna bilden är ball

2008-10-16 @ 06:54:45
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0