happy!

idag har jag en mycket bättre dag än igår. jag vaknade, gjorde iordning stor frukost och satte mig framför the voice teve där elin kling visade finfina fejk-pälsar. jag fick bråttom till skolan och slängde på mig något riktigt fult och hade fettigt hår. blev lite arg och irriterad då. men när jag kom till skolan var engelskan inställd så jag gick hem, tog en lång varm dusch och tog på mig finare kläder. hade en lektion, åt asgod lunch och sen en sista lektion där läraren bjöd på godis. slutade tidigt. det var fint väder. åkte in till stan och sprang från H&M till H&M genom hela innerstan och letade efter en fejk-pälsjacka som elin hade visat på morgonen. jag gav upp hoppet, men så kom jag på att det finns en liten H&M i gellerian. sprang dit. och där hängde den, sista exemplaret i hela stan, i min storlek. la undan den. mötte upp mamma. gick till beyond retro. hittade en cool gammal college tröja från new york. fick den. gick till H&M och visade jackan för mamma. hon trodde den skulle kosta 800 typ och blev glatt överraskad när jag sa: 398. så hon blev glad och köpte den till mig. plus en mössa. världens bästa mamma det där! åkte hem och lagade en god pasta en krämig kyckling sås. mumma! världens bästa dag typ. nu: coca cola och chocklad praliner. <3

Kommentarer
Postat av: fia

åhhh, vad glad jag blev av att läsa texten! se så lycka kan smitta! sov sött!

2008-10-15 @ 00:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0