oh hurt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? allt och lite till. Vilka länder besökte du? Finland. och Norge! Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009? Allt. De stunder från år 2008 kommer du alltid att minnas? Hultsfred, popaganda, norge. min 17års fest! Vad var din största framgång 2008? Att jag "hittat" min själv. Största misstaget? De dagar jag inte gick till skolan. Var spenderade du mest pengar? På öl i norge (fyfan va dyrt det var!). och biljett till hulstfred. och hyran på lokalen till min fest hahah. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner, musik och solen. Gjorde någonting dig riktigt ledsen? Skolan. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Familjen - huvudet i sanden. kent - den döda vinkeln. markus krunegård - jag är en vampyr. justice - dvno. slagsmålsklubben - sponsored by destiny. simian mobile disco - i belive. daft punk - around the world/harder better faster stronger/technologic/too long live-mix. mgmt - electric feel och kids. jag kan hålla på i hundra år. hela detta år kommer jag nog förknippa med musik. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. fast när det var bra var det riktigt jävla bra. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och varit gladare. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting. Något du önskade dig och fick? För mycket saker för att kunna skriva här. det skulle behövas ett helt inlägg. Något du önskade dig men inte fick? En pojkvän. hahah. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Allt. det är därför jag vill ha 2009 nu. man lär sig av sina misstag. Vem saknade du? Kim och Antonia.

jag ser framemot 2009 så jävla mycket nu. man får börja om. det blir som en ny chans. heheh.

Kommentarer
Postat av: majssann

vi får åtminstone en fet start på 2009 :D

2008-12-29 @ 00:49:07
Postat av: L

majsan: its gonna rock!!!!!

2008-12-29 @ 02:52:29
URL: http://piks.blogg.se/
Postat av: ANTONIA

jag saknar dig också...

2008-12-30 @ 06:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0