a mother and a child were lying there on a bed

nu är det snart jul. och denna super stressiga dag är snart över. jag brände mig på fingret när jag kokade knäck men helvete vad goda de blev! jag är nog bästa i världen på att göra knäck! ja så måste det vara. nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på julmusik, käka brända mandlar och vänta på att mamma kommer hem så vi kan klä granen! å herregud vad jag älskar julen!

eftersom julmusik oftast suger ska jag här tipsa om en riktigt bra en. jag lyssnar på den året om. chris de burgh - a spaceman came travelling.


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag tänker så himla mycket på Norge när jag hör den låten, läängtar tillbaka...

2008-12-23 @ 23:39:23
Postat av: majzor

jag med <3

2008-12-23 @ 23:50:36
Postat av: ANTONIA

bra låt, saknar dig älskade! har uppdaterat min blogg för en gång skull :P <3

2008-12-25 @ 18:43:36
Postat av: Thuva-Lisa

Mysig video

2008-12-26 @ 11:03:28
URL: http://salivochtorst.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0