the answers

följer du serier? isåfall vilken är din favorit och finns det någon du verkligen hatar? ja, jag följer en hel del serier. favoriten är prison break och så hatar jag fresh prince i bel air. fyfan för det pogrammet. favorit band? det är helt omöjligt att bara välja ett med jag älskar kent, belle and sebastian, laakso, familjen, mgmt osv. några bra bloggar? jag har kanske 40 bloggar på bloggkoll som jag läser men om jag ska säga några är det moderniteter.devote.se, shecity.bubbleroom.se, speaking.blogg.se, touslesjours.webblogg.se och olfa.blogg.se. några planer för sommaren? jag har tre festivaler bokade (hultan, arvika, emmaboda) och så blir det väll kompisars landställen och bara vara hemma. kan du inte berätta allt om din strategi för att fånga killen du gillar? jag har hört att han är fett sexxi. ps. du måste svara på denna ds. hej jossi! som du kanske märkt har jag ingen strategi haha jag låter jennie sköta det där. vad är det för läppstift du har i inlägget nedan? riktigt fint! tack, det kommer från clinique, nr 63 lacquer red. om du fick chansen att uppleva ett årtiode (asså typ 50-talet) vilket skulle du välja då? 70-talet! vilken kändistjej skulle du vilja se ut som? åhh, det finns många men gala gonzales är ju grymt snygg. har du några fobier? ja, spindlar och sprutor. nämn tre bra anledningar till att läsa din blogg? nämen gud, jag vet inte. jag hatar att prata gott om mig själv, läs om ni vill liksom! din favoritlåt just nu? just nu älskar jag kent - palace & main. vart hittar du allt fint du köper? först: tack! jag shoppar nästan bara h&m och secondhand. beyond retro i souk gallerian har jättemycket fint. jag är sugen på att åka på festival och om jag fattat det rätt älskar du det. så tell me, vad är det som är så roligt? först och främst musiken såklart. sen är det människorna, du kan gå fram och snacka med vem som helst och sen är det hela stämningen. och öl till frukost liksom! jag säger bara åk människa åk! vad använder du för kamera? casio exilim 8.1 megapixel. vad brukar du ha för inställningar? på den kameran kan du välja om du fotar tex mat, text, stearinljus. så jag brukar anpassa de inställningarna till vad jag fotar heheh. sen använder jag oftast soft blixt. och om, hur redigerar du dina bilder? jag använder mig av windows vistas redigeringspogram. det finns redan installerat på datan när du köper den. favorit affär? h&m och beyond retro. hur många läsare har du? det är väldigt olika. ibland 30 ibland 200. men runt 120 unika om dagen.

Kommentarer
Postat av: J

jag tror vi måste lägga upp en strategi trots allt, jennie verkar inte göra sin grej som hon ska :)

2009-01-12 @ 17:42:03
Postat av: L

J: hahahah, ja och jennis såkallade plan är inte den bästa. jag kommer bara skämma ut mig. hahaha!

2009-01-12 @ 17:56:14
URL: http://piks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0