detta dokument är en värdehandling. ta väl vara på dokumentet.

jag är hungrig och trött och har en (4) uppsats(er) att skriva. men jag är så jävla trött och jag vill bara stanna hemma från skolan imorgon och skriva alla dedär förbannade uppsatserna. för jag orkar aldrig plugga hemma efter en hel dag i skolan. men fan ta att jag måste ha närvaron. fan ta fan ta fan ta skolan! varför kan inte hela livet bara bestå av att dricka te och måla tavlor. det hade varit fint ju. förjävla fint och bra. men nu är inte livet alltid bra. utan jag får skriva uppsatsen och vänta på bättre tider helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Carita

aw sötnos, kämpa nu! du klarar det här <3 skolan ÄR inte rolig, men det är liksom ett helvete som man bör gå igenom ;* puss finaste du ^-^

2009-01-14 @ 07:49:15
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 06:52:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0