jag måste ha. hehehehe


påtal om päls liksom.

jag vill verkligen shoppa. det värker i shopping nerverna när jag surfar omkring på alla bloggar som skriver och visar bilder på sina nya skor, sin mysiga halsduk och sina grymma byxor. nu ska jag skriva en shopping-lista. jag kommer inte ha mycket pengar över att lägga på kläder då jag ska till spanien med några tjejkompisar i vinter. men vissa saker "behöver" man ju. nej men det här på listan prioriteras högt. ingen spontan shopping i höst inte. eeeh?

1. höst skor. nånting lite käng-aktigt (dock inte lika grova som typ docs.) eller typiska gubbskor. typ sånna som man hittar secondhand.
2. fejk pälsjacka. helst svart tror jag. och efter att kolla på massa bilder har jag upptäckt hur jävla snyggt det är med bruna pälsvästar. awsome. skulle nog inte banga på en sån heller.
3. svart hatt. har ju en i halm men den har blivit lite ful efter diverse festivaler och fester då den formas väldigt lätt. så en i nått tjockt "tyg" skulle sitta finfint. 
4. en brun axelremsväska. secondhand dåra. hur länge har jag letat?
5. randig stickad tröja. hur snygg är inte hannas? men den har hennes mormor stickat åt henne sorgligt nog. tips på likande uppskattas!
6. svart armlös  body. tror det stått på listan i över ett år. 

godnatt. pussar på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0