ett foto på dig lalalala

skolfoto imorgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig. inte för att jag bryr mig länge. inte så som man gjorde i ettan när ens mamma klädde på en det finaste kläderna man hade. eller som i sjuan när man bara var tvungen att färga håret, köpa nya coola kläder. och hade man en dålig smink dag samma dag som klassfotot skulle tas skulle ens liv gå under. typ så. fast inte länge då. fast de klart, 600 personer till kommer att se det där fotot på dig och ha det hemma. klart men inte vill vara ful.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hah. apropå skolfoto... kom på att jag bar pyjamas en gång förut. kanske var i förskoleklass eller ettan. det var nån randig slags sak, tröja och byxor. och när pappa lämnade mig på dagis... i mimmi-pigg pyjamas t-shirt, hah!

2008-09-03 @ 19:10:55
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0