och jag är jävligt lat

jag har så mycket den här veckan att jag inte vet vart jag ska ta vägen. höstlov på fredag kommer vara bäst. men innan det kommer jag iallafall syssla med tråkigheter som...

  • kemi prov imorgon. kan ingenting.
  • svenska tal om det svenska språket
  • engelska tal om börskrisen
  • samhälls redovisning om presidenter
  • tandläkare x 2
  • plugga massa kinesika då jag ligger efter
  • matte läxa
  • hämta min cykel hos jossi
  • städa klart mitt rum + rensa garderoben
  • cheerleading träningar

jag. vill. dö.


Kommentarer
Postat av: J

det kan bli kul att hämta cykeln här :) jag kan locka med en annanaspaj haha! Men den står kvar och väntar.

2008-10-21 @ 17:19:28
Postat av: karin

stackare!

2008-10-22 @ 08:27:09
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0