<3

det blev inga fler bilderna på kläderna idag. det blir så satans mörkt så tidigt. plus att kvalitén ändå suger med självutlösare. sen vill jag himla gärna gå på MGMTs konsert på fredag med var är varken 18 eller har biljett. vilket suger. 2 bad things but i'm still in a good mood. hmm skumt.

idag är verkligen en skum dag. jag mår otroligt bra av nån anledning. fastän jag tänker på ovanstående saker, fastän jag har massa läxor och fastän jag saknar mina vänner på andra sidan jorden. jag är glad utan anledning liksom. idag började jag hacka frukter och gjorde fruktsallad och så köpte jag bakverk för imorgon ska jag baka muffins och gå och överraska mormor med fika. vad har hänt med mig? varifrån har denna bra människa kommit? vad har ni gjort med mig? nu saknas bara att jag får lust att städa mitt rum (tror jag skjuttit upp det i 2 veckor nu...) fast det vore bara over the top. eller? jag tror fan jag ska gå in på rummet, börja städa och kolla hur det känns. who know, the new me maybe loves it! tveksamt...

hoppas mitt bra humör håller i sig, jag behöver det efter två veckor i lite depp. jag tror nånting hände i lördags inne på beyond retro. helt seriöst. jag har typ varit på bra humör konstant sen dess. hmmm. jag börjar bli konstig, bäst att jag avslutar! länge sen jag skrev ett såhär långt inlägg! puss på er.


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag städar mitt rum när jag måste plugga. Det har varit väldigt städat på senaste tiden. :)

2008-11-18 @ 10:21:55
Postat av: Jossi

Vem är du och vad har du gjort med min kompis?

2008-11-18 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0