glas och glass

det började spöregna så det vart ingen vattenpipa och öl. dåligt. istället blev det mjölk och kakor. helt okej. som barnen i usa alltid får innan läggdags. jag vill se på nån film men dvden är paj. allt är dåligt nu. jag är uttråkad. bloggkoll ekar tomt. ingen bloggar. förutom jag då. nån som har nått bra tips på nån blogg? säg isåfall. och dessutom är min glasögon fettiga och smuttsiga. jag är alltid där och kladdar med fingrarna. nu ska jag käka ben and jerrys. chocolate fudge brownie. mumsmumsmums. och vara glasögonorm framför kameran. kisses. sleep tight.

Kommentarer
Postat av: sofia

dumma regn som bara förstör!

2008-08-13 @ 01:14:30
Postat av: E.

Tack cutie :)

Puss.

2008-08-13 @ 10:45:59
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0